fredag den 26. september 2014

Kæreste aften

I går havde jeg en rigtig hyggelig aften med min kæreste. Normalt er jeg ikke til alt for meget med fejring af månedsdag og så videre, men igår have vi besluttet af have en hygge aften sammen i anledningen af at vi har været sammen i to og et halvt år.

Vi ELSKER begge sushi, så det fik vi selvfølgelig at spise. Vi prøvede et nyt sted igår og det kan klart anbefales, det hedder Hau Long og ligger i Roskilde. Det er en kinesisk japansk resturent, så der er både kinesiske retter og japanske retter (sushi). Prisen er helt i top, 119 pr. person for buffet og det smager såååå godt, helt klart et sted vi vil komme igen!

Efterfølgende havde vi købt biletter til Thomas Warbergs one man show i teatret i Holbæk. Det var så godt, virkelig en komiker i topklassen. Han har længe været en af mine personlige favoritter, men nu fik han altså førstepladsen på min liste efter igår, dog skarpt efterfulgt af Simon Talbot.
En anbefaling til hvis man godt kan lide stand up er helt sikkert at tage ind og se et stand up live show, det er virkelig den bedste oplevelse.

Det var rigtig dejligt med en aften ude bare os to, og det er heldigvis noget vi er rigtig gode til at gøre sammen.

Husk og elsk hianden, og husk især at sige det højt, ikke kun til jeres kæreste eller ægtemænd, men jeres børn, forældre, bedsteforældre, venner og alle dem som i virkelig elsker :)

XoXo Louise

Ingen kommentarer:

Send en kommentar